Patchworkowa bluza jeansowa

Pomysł na uszycie patchworkowej bluzy jeansowej chodził za mną od dłuższego czasu. Miałam już dwie torby starych jeansów i kiedy przyszła pandemia zaczęłam zrealizować projekt:) Wieczorami docinałam kawałki, dobierałam je kolorystycznie.Wycięłam formę i w  końcu powstał tył, przód i dwa rękawy. Zeszywanie kawałków to było duże wyzwanie.








Bluzę z kieszeniami zgłaszam na wyzwanie 
https://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/08/otworz-szuflade-w-sierpniu.html



Komentarze

O matko jedyna, ale świetna!!! Ile roboty przy niej, ale warto było! Pięknie wyszło i w ogóle sam pomysł genialny! Bardzo mi się podoba! Dziękuję bardzo za udział w Wyzwaniu Szuflady i serdecznie pozdrawiam :).
Grejsi pisze…
Fantastyczna! Widać, że pracochłonna, ale za to jakie robi wrażenie! MEGA! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :)