Jarzębino czerwona

 Jesienny wianek na drzwi. Podstawę tworzy słomiany wianek, który został owinięty sznurkiem wykonanym ze sztucznej rafii zrobiony jako łańcuszek na szydełku. W roli głównej owoce jesieni  jarzębiny, bluszczu i jesionu. Jarząb pospolity ma kuliste, pomarańczowe, cierpkie i gorzkie owoce, które są niejadalne. Nadają się na przetwory dopiero po wcześniejszym zblanszowaniu lub przemrożeniu. Dodatkowo do wykonania wianka wykorzystałam liście oraz kwiatostany bluszczu pospolitego. Te kwiatostany to kuliste baldachy z których powstały już owoce. Te niestety są niejadalne! Do wianka podwiesiłam owoce jesionu wyniosłego. Są jednonasienne w kształcie płaskiego orzeszka na języczkowatym skrzydełku zebrane w wiechę. 








Wianek zgłaszam na wyzwania:

1. https://art-piaskownica.blogspot.com/2020/09/koloroton28.html

2, https://diytozts.blogspot.com/2020/09/59-wyzwanie-jarzebina.html


3. https://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/09/bingo-wrzesniowe.html


Ja wybrałam linię pionową: sznurek - drzewo-pomarańczowy





Komentarze

Rewelacyjny efekt, bardzo mi się podoba.Dziękuję za udział w wyzwaniu Jarzębina, Aga z DT DIY-zróbToSam
Majalena pisze…
Ale superowa dekoracja! Bardzo mi się podoba!!! Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY
Pozdrawiam serdecznie, DT DIY Magdalena
kwiatkosia pisze…
Piękny wianek, super zdobi drzwi! Dziękuję za udział w wyzwaniu JARZĘBINA. Pozdrawiam DT Kwiatkosia :)
Daga pisze…
Cudny wianek, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam
Grejsi pisze…
Cudowny! Uwielbiam wianki, Twój jest taki elegancki, doskonale się komponuje. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!
inka-art pisze…
Cudowny jest ten jesienny wianek - jestem pod ogromnym wrażeniem :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)