Wiła wianki

Wiłam wianki komunijne.
Dla dziewczynki to jeden z najważniejszych symboli. Wybierając materiał na wianuszek należy dopasować go do sukienki, fryzury i upodobań małej klientki. Tutaj wykorzystałam chryzantemy gałązkowe w kolorze herbacianym, białym i zielonym oraz gipsówkę. Z zieleni wykorzystałam trzmielinę, dereń z kwiatami i liście bluszczu.
Rozpoczęłam od przygotowania konstrukcji z drutu florystycznego o średnicy 0,8 mm podwójnie skręconego ze sobą. Odmierzyłam odcinek i zagięłam końcówki w dwie pętelki. Następnie konstrukcję z drutu owinęłam zieloną taśmą florystyczną, tak aby wianuszek był stabilny i dał oparcie elementom wianka. Pojedyncze kwiaty, liście owijałam w około konstrukcji drutem zielonym ze szpulki. Uwaga!Wygodniej wianek wije się na prostej konstrukcji. Dopiero na końcu połączyłam pętelki z drutu i przywiązałam w tym miejscu ozdobne długie wstążeczki.
Konstrukcję z drutu zamaskowałam białą ozdobną wstążeczką.
Oto efekt:)







Komentarze