Florystyka komunijna

Dekoracja świecy komunijnej.
Podstawę stanowi kółko wycięte z kartonu, w którym wycięłam otwór ze skrzydełkami do umocowania na świecy. Kółko owinęłam wstążeczką i przywiązałam do świecy. Ozdabianie to sama przyjemność. Wykorzystałam pojedyncze kwiatuszki hiacynta, białą chryzantemę gałązkową, igły i młode pędy sosny, trzmielinę, perełki.
Kwiaty rozmieściłam z każdej strony choć od przodu jest ich najwięcej. Pęk kwiatów hiacynta, młode pędy oraz igły sosny i kilka białych kwiatów chryzantemy stanowią punkt centralny.
Dodatkowym elementem dekoracyjnym są girlandy. Dwie wykonane z drutu ozdobnego, kawałków białego rattanu i perełek. Druga wykonana z kwiatów hiacynta, które nawinęłam na drucik. 
Oto efekt, krok po kroku.
















Przypinka dla chłopca.
Tradycyjna:)



 Geometryczna



Komentarze