Coś o mnie

Coś o mnie.
Lubię kolor zielony - wykorzystałam tutaj motyw wstążeczek w różnych odcieniach zielonego.
Jestem jesiennym znakiem zodiaku - zobrazowałam to rozdartą kartką z motywem liści.
Robię na drutach, szyję ręcznie - dlatego wkleiłam papier z imitacją robótki wykonanej na drutach i przyszyłam go kordonkiem krzyżykami.
Mam długie, kręcone włosy i lubię okulary - jak widać na załączonym zdjęciu.
Jestem kobietą doświadczoną - dojrzałą z racji wieku i ostatnio doświadczoną przez życie.
Drut florystyczny to mój ulubiony materiał wykorzystywany do tworzenia prac - stąd pierwsza literka mojego imienia "V" owinięta drutem karbowanym. 
Całość na deskach - bo uwielbiam wszystko co naturalne:)
Lucky - szczęściara?






LO zgłaszam na wyzwanie http://goscrap.pl/wyzwanie-znajdz-czas-find-time-for-yourself-challenge/

SHOP GOSCRAP


Komentarze

Sylwia S pisze…
Fajny scrap ci wyszedł. Dziękuję za udział w wyzwaniu GOscrap. Pozdrawiam Sylwia S.