Na gałązce usiadł ptak

Dzisiaj prezentuję moje wiosenne LO z wyszytym ptaszkiem na gałązce.
Wykorzystałam kilka wyciętych listków, zdjęcie z szafirkami, stemple i maski. Ścinki papierów imitują dzisiejsze niebo, raz słoneczne, a raz burzowe. Ptaszka wyszywałam dobrych parę godzin. W pierwszej kolejności przygotowałam kontur, który zaznaczyłam przez wbicie igły. Następnie wyszyłam głowę, dziubek, brzuch i łapki. Najtrudniejsze były skrzydła i ogon.






 LO zgłaszam na wyzwania:
1. https://diytozts.blogspot.com/2018/04/30-wyzwanie-zielono-mi.html
2.https://niekartkowo.blogspot.com/2018/04/wyzwanie-42018-niebo-nade-mna-challenge.html
3. https://tricksartist.blogspot.com/2018/04/wyzwaniechallenge-42018.html
4/2018




Komentarze

Majalena pisze…
WOW! Imponujące LO! Ptaszek jest naprawde fantastyczny! Piękna praca. Gratuluje i dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA
SmaszKa pisze…
Cudna praca! Podziwiam, bo sama nie znam tej techniki. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY.
Pozdrawiam cieplutko,
DT DIY SmaszKa
Your product is great :-) Thank you for following us. DT DIY zrób to sam
Inka pisze…
Bardzo oryginalny haft i niezwykły efekt. Uwielbiam ptasie motywy ☺
pozdrawiam serdecznie Inka DT DIY
inka-art pisze…
Twoje prace zawsze robią na mnie duże wrażenie , są pomysłowe i nietuzinkowe :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT
lookingatdeco pisze…
Witaj,
dziękuję:)
lookingatdeco pisze…
Ślicznie dziękuję:)
Pozdrawiam
Viola
lookingatdeco pisze…
Thank you very much and best regards
lookingatdeco pisze…
Cieszę się, że praca przypadła Ci do gustu:)
Pozdrawiam serdecznie
Viola
lookingatdeco pisze…
Bardzo dziękuję :)
Pozdrawiam serdecznie
Viola
Killashandra pisze…
Świetna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart
tricksart pisze…
Pięknie!
Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt
Anika pisze…
Woow prosto, pięknie i na temat :) Dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt
Sigrun pisze…
ekstra! genialny pomysł i świetny taki minimalizm!
Wow, piękny jest! Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt :)
Dorota pisze…
Świetne LO. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart :)