Wiosna pod kloszem

Moja wiosna już przyjechała:) Na własnoręcznie wykonanym rowerze sportowym. W dekoracji wykorzystałam również drewniane domki, które powstały w mojej pracowni. Dużo tutaj zieleni, krzewów i drzew. Zakwitają już stokrotki i ćwierkają ptaszki. 
Mają jeszcze wrócić mrozy, dlatego schowałam moją wiosnę pod kloszem.









Wiosnę pod kloszem zgłaszam na wyzwania:
1. https://itsjfun.blogspot.ie/2018/03/wyzwanie62-motyw-drzewa.html

2. http://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2018/03/wyzwanie-cykliczne-przedwiosnie.html










Komentarze

Wanda pisze…
cudna i pomysłowa praca :) dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun. Taka moja uwaga bardzo proszę o podlinkowanie linka ktory podałaś ponieważ nie przenosi ten link na naszą stronę ( zaznacz podany adres linka kliknij Link otworzy się strona Edytuj link i wklej link naszego wyzwania ) pozdrawiam
Karteluszki Reni pisze…
Pomysłowo i stylowo. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu It's just fun.
Aneta pisze…
Bardzo pomysłowa praca!
Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun - DT Aneta.
Elżbieta pisze…
Wspaniała praca i przepiękna dekoracja. Dziekuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!
Lady Savage pisze…
Bardzo pomysłowe, podoba mi się Twoja praca, a rower i te domki, i ta trawa, czaderskie.
Etoile pisze…
Wow, sliczna dekoracja, dziękujemy za udzial w zabawie KTM
tynka pisze…
Rewelacyjny pomysł ! Dzięki za udział w zabawie w KTM :)
Beva pisze…
Fantastyczna dekoracja!
Urocze :)))) Szkoda, że nie widać jakie to jest duże, podejrzewam, że całkiem niewielkie.